Salgs- og Leveringsbetingelser

Generelt

Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle transaktioner mellem Billetsalget.dk ApS og kunden, medmindre andet er aftalt skriftligt.

Bestilling og ordrebekræftelse

Bestillinger kan foretages via webshoppen. En ordrebekræftelse vil blive sendt til kunden efter bestilling. Det er kundens ansvar at kontrollere, at ordrebekræftelsen er korrekt.

Betaling

Betaling kan foretages med MasterCard, VISA, JCB, Dankort og VISA Electron. Alle priser er angivet i DKK og er inklusive moms, medmindre andet er angivet. Din betaling hæves, når købet gennemføres og kvitteringen/billetten er afsendt.

Levering

Digitale Produkter

Digitale produkter såsom billetter, gavekort eller lignende leveres via e-mail til den e-mailadresse, kunden har angivet ved bestillingen. Leveringen sker normalt indenfor få minutter, men kan tage længere tid afhængig af tekniske forhold. Det er kundens ansvar at sikre, at den angivne e-mailadresse er korrekt og at deres indbakke har plads til at modtage e-mailen. Vi anbefaler at du husker at tjekke din spam indbakke. Du kan også vælge at downloade billetterne direkte fra systemet umiddelbart efter dit gennemførte køb.

Fysiske Produkter

Levering af fysiske produkter sker med posten til den adresse, der er angivet ved bestillingen. Leveringstiden er typisk indenfor 10 hverdage, men er vejledende og ikke garanteret. 

Fragt og leveringsomkostninger

Digitale Produkter

Der opkræves normalt ikke fragt- eller leveringsomkostninger for digitale produkter, medmindre andet er angivet ved bestillingen.

Fysiske Produkter

Fragtomkostninger for fysiske produkter beregnes ud fra f.eks. fast fragtpris, produkttype, størrelse og vægt. De præcise omkostninger vil blive oplyst ved bestilling.

Fortrydelsesret og returnering

I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler §17 stk. 2 jf. §9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Tilmeldings-, billet-, kort- og evt. administrationsgebyrer refunderes ikke. I visse tilfælde tilbydes der refundering, det vil fremgå under hvert arrangement om dette tilbydes. Så frem der er tale om fysiske produkter solgt til en privat person, er der er en fortrydelsesret på 14 dage med mindre andet er beskrevet. 

Reklamationsret

Med mindre andet er beskrevet ydes der 1 års garanti og derefter 1 års reklamationsret, hvis der er tale om salg til privatperson. Reklamationer skal meddeles skriftligt og indenfor rimelig tid. Vi yder som udgangspunkt ikke reklamationsret på billetter og andre oplevelser. Ved oplevelser hos 3. part, kan 3. part kontaktes hvis der ønskes reklamation. 

Sådan returneres en vare

Ønskes et fysisk produkt returneret, skal køber kontakte Billetsalget.dk på info@billetsalget.dk. Herefter vil køber blive guidet gennem processen.

Ansvarsbegrænsning

Billetsalget.dk ApS er ikke ansvarlig for indirekte tab, herunder men ikke begrænset til driftstab, tab af data eller følgeskader. Billetter erstattes ikke ved bortkomst. Billetsalget.dk ApS har intet ansvar over for køberen vedrørende Arrangørens betalingsstandsning, konkurs, aflysning af arrangement eller eventuelle andre reklamationer vedrørende arrangementet. Al henvendelse herom rettes til Arrangøren.

Gyldighed og ændringer

Disse betingelser er gældende fra 16. oktober 2023 og kan ændres uden varsel.

Kontakt

Ved spørgsmål kan Billetsalget.dk ApS kontaktes på info@billetsalget.dk eller på tlf. + 45 28 76 24 96